topbella

Monday, December 20, 2010

nafas cinta ku

Salam cinta dan kasih sayang pada semua

SUJUD PENUH KECINTAAN  PADA RABBI PEMBERI CINTA KU..
Aku hadir di dunia ini atas rasa cinta tuhan ku yang satu...atas cinta ibu dan baba ku..tanpa ibu dan baba yang menyemai cinta mereka berdua aku tidak akan wujud di dunia ini...cinta sejati mereka membuatkan aku bahagia sampai ke saat ini...

Setiap hembusan nafas ku...kerlipan mata ku...degupan jantung ku....ada lah bukti cinta tuhanku pada ku...Sekian lama aku mencari dimana cinta sejati itu rupa-rupanya hanya di depan mata ku.ada di jiwa ku..Namun cinta yang hadir itu sering tidak dihargai..di damba cinta lain mengisi relung hati yang sering saja keresahan..mengharapkan belaian dari seorang pencinta...


Sekian lama aku mencari erti cinta sejati akhir nya ku temui cinta sejati tuhanku melalu rasa cinta yang dititipkan kepada hamba nya yang lain..Sungguh aku terharu dengan elusan cinta ini....elusan cinta ini membuatkan aku dekat dengan mu tuhan ku...sungguh kau terlalu mencintai ku tuhan ku sehingga kau mengirimkan seorang hamba mu yang juga sangat mencintai mu..agar aku tetap dalam dakapan cinta mu..Kau menyedarkan betapa besar nya cinta mu pada ku....

Demi allah andai kau tarik nikmat cinta hamba mu itu kepada mu..aku tidak akan hilang arah..kerana sesungguh nya..dia hanya lah kiriman mu untuk menitipkan sepenuh cinta mu ke dalam jiwa ku yang sering menangis ....Sungguh cinta sejati itu menyembuhkan  mazmumah ku,menjadikan aku terlalu rindu untuk bertemu mu tuhan...

Tidak lah di namakan cinta andai cinta itu membuatkan aku terlupa kepada tuhan ku pemberi cinta sejati.Tidak lah aku bangga dengan ungkapan cinta dri hamba mu itu...kerana aku terlalu bangga dengan cinta mu yang tiada tandingan..Syukur alhamdulillah.....Aku mencintai mu sepenuh nya ya rabbi...ya habibi...andai aku harus berkongsi rasa cinta ini dengan hamba mu...izinkan lah dengan penuh keredhaan dan kecintaan mu...izinkan aku berkongsi rasa cinta ini dengan orang yang engkau telah pilih itu...amiin

Salam cinta ku untuk rabb ku...hati ku memanggil-manggil untuk berjumpa dengan mu...

FARHAN BT MAT SALLEH
12.19(8/12/10)
iium nilai..



utk sahabat:cinta itu bisa menjadikan mu malaikat dan juga syaitan...mohon lah dengan pemberi cinta mu supaya di anugerahkan hambanya yang juga pencinta nya....hanya dia sebaik-baik penjaga CINTA MU...

No comments:

Post a Comment

kembara di bumi uia

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

seindah tautan kasih ilahi

My photo
menjaga amanah kasih 'terawal' dari ilahi